Інтернет-магазин пропонує огляд сабвуфера HECO Aurora 30A зроблений James Larson та опублікований на audioholics.com
___

Серія Aurora від HECO показала чудову продуктивність за доступними цінами. Ми вирішили перевірити, чи поширюється ця цінність на їхній сабвуфер Aurora 30A, який також має конкурентоспроможну ціну, особливо під час частих акційних пропозицій. Тож що пропонує HECO в сфері сабвуферів? Давайте розберемось...

Упаковка та зовнішній вигляд HECO Aurora 30A

HECO Aurora 30Aхеко Aurora 30A

Aurora 30A упаковується в товстий картон. Як для доступних сабвуферів, Aurora 30A виглядає досить добре. Heco Aurora Sub 30A має оздоблення "чорний ебен", яке має сатинову чорну передню панель і верхню панель та бокові панелі з ебенового дерев’яного шпону. Дерев'яний шпон, звісно, є вініловою імітацією, але не поганою і не очевидною, якщо не придивлятися дуже уважно. Конус має звичайний вигляд з чорною опуклою пилоохоронною кришкою. Це той самий матеріал, що використовується в інших гучномовцях HECO, тому він буде гарно виглядати візуально для тих, кому це важливо. Його можна приховати за допомогою решітки, яка покриває більшу частину передньої панелі. Найбільша естетична перевага 30A - його розмір. Як для портованих 30,48 см сабвуферів, він, безумовно, є досить компактним, і це робить його набагато прийнятнішим для багатьох ситуацій. Стриманий стиль сабвуфера дозволить йому вписатися в широкий спектр інтер'єрів.

Дизайн HECO Aurora 30A

Aurora 30A не є надто складним сабвуфером, тому будь-який аналіз дизайну не буде довгим. У нас є портована конструкція з 30,48 см драйвером, що живиться від підсилювача на 125 ват RMS. Давайте розглянемо детальніше, говорячи про драйвер. Драйвер 30A використовує той самий паперовий конус, що й інші гучномовці HECO. Конус прикріплений до штампованої сталевої корзини за допомогою напівкруглого оточення та павука Nomex. Магніт мотора має діаметр 5 ½” та товщину 1 ¼”, а вентиляція здійснюється через полюсну частину. Він не виглядає як масивний високого ходу драйвер, але багато важливих значень для продуктивності драйвера не видно на перший погляд. Загалом, він виглядає відповідним до вартості сабвуфера.

Підсилювач на 125 ват - це конструкція класу A/B, і він використовує досить великий трансформатор та деякі великі конденсатори, а також масивний радіатор. Це трохи старомодно в ці дні класу D з DSP, але це не обов’язково погано. 125 ват RMS здається трохи слабким з огляду на ціновий рівень цього сабвуфера, але в підсилювачах більше, ніж просто специфікація потужності. Крім того, підсилювачі класу AB з лінійним джерелом живлення, як правило, мають більше динамічного запасу, ніж їхні аналоги класу D з SMPS. Відзначимо HECO за чесне зазначення специфікації, оскільки вони могли б її завищити, і ніхто б не знав. І навіть з цією специфікацією підсилювача, це не описує, як подається потужність, як вона підтримується, наскільки надійний пристрій, або шумовий рівень або теплові характеристики, серед інших аспектів роботи. Щодо гучності, то чутливість драйвера має набагато більше значення, ніж чиста потужність підсилювача. Високочутливий драйвер може працювати на 125 ватах. Ми повинні подивитися на кінцеву продуктивність перед тим, як робити висновки. Контроль підсилювача досить базовий з регулятором гучності, регулятором низькочастотного фільтру від 50 Гц до 150 Гц, перемикачем фази від 0 до 180 градусів, перемикачем вкл./автовкл. та перемикачем живлення. Підключення складається з входів RCA для лівого та правого каналів. Для калібрування з приймачем або процесором обов’язково встановіть низькочастотний фільтр на його максимальну частоту 150 Гц, оскільки обхід фільтра відсутній.

Корпус виготовлений з МДФ і використовує передні та верхні панелі товщиною 1 дюйм і бічні панелі товщиною ⅝ дюйма. Бокові панелі оббиті акустичним наповнювачем. Внутрішніх підсилень немає; можливо, HECO вважали це непотрібним, оскільки корпус досить малий. Це дійсно малий сабвуфер для портованого 30,48 см драйвера. Такий маленький корпус неминуче зменшить продуктивність глибоких басів. Є два задньо розташовані порти довжиною 22,2 см і діаметром 6,9 см. Обидва кінці портів розширені. Ніжки — це великі гумові кола, які HECO називає «розширеними поверхневими демпферами».

Загальний дизайн свідчить про те, що цей сабвуфер жертвує глибокими басами на користь малого корпусу. Це не є нерозумним компромісом, оскільки дуже мало людей мають місце для великого сабвуфера. Ми не можемо очікувати надзвичайно глибоких басів, але можемо сподіватися на дуже компетентну продуктивність у межах його смуги пропускання. Давайте подивимося, як це буде грати у реальних умовах...

Прослуховування HECO Aurora 30A

Найкраще місце для одного сабвуфера у кімнаті забезпечує відносно рівну реакцію для нееквалізованого одиночного сабвуфера з діапазоном +/- 4 дБ від 25 Гц до 100 Гц без значних провалів у важливих діапазонах. Це місце обмінює підсилення низьких частот у кімнаті на відносно рівну реакцію, що є виправданим компромісом для уподобань. Використовувався ресивер Marantz AV7705. Кросовер був встановлений на 80 Гц. Використовувалися колонки Ellis 1802G.

Як завжди, хотілось би зазначити, що оскільки акустика кімнати має величезний вплив на низькі частоти, те, як ці сабвуфери звучать у кімнаті на позиції прослуховування, не обов’язково буде так само звучати в інших місцях для інших людей, тому читачам варто це мати на увазі, і не лише для цього сабвуфера в цьому огляді, а й для будь-якого сабвуфера в будь-якому огляді.

Прослуховування музики

Орган є одним з небагатьох акустичних інструментів, які можуть грати глибокі баси голосно, тому для тесту включаємо прослуховування органу в кожен огляд сабвуфера. Для цього огляду було обрано «Iain Quinn Play American Organ Works», який виконує саме те, що зазначено в назві. Валлійський органіст і видатний музичний учений Ієн Квінн виконує добірку американських творів для органу. Деякі з них є досить популярними, як-от твори Аарона Копленда та Семюеля Барбера, але деякі також майже невідомі й отримали своє перше записування в цьому альбомі. Інструментом для виконання цих творів є орган Ковентріського собору, величезний інструмент з дев’яносто п’ятьма регістрами та понад п’ятьма тисячами труб. Квінн не уникає глибоких басів, і цей альбом часто занурюється у діапазони сабвуферів. Прослуховування відбувалось через Qobuz у роздільній здатності 96 кбіт/24 біти.

Хоча в цьому альбомі багато глибоких басів, у ньому немає багато бомбастики, і сабвуфер 30A добре впорався із передачею масштабу та потужності органу Ковентріського собору. 30A зміг передати більшу частину ваги басових нот цього інструмента та допоміг заповнити звук у вітальні, створюючи атмосферу собору. Однак деякі з найглибших нот дещо недооцінені за вихідною потужністю. В кімнаті, де проводилось тестування, 30A підтримував сильну реакцію нижче 40 Гц, а потім поступово знижувався нижче цієї точки, забезпечуючи корисні баси до приблизно 30 Гц. Це достатньо добре, щоб уловити більшість басів у багатьох записах органів, але не у всіх. Однак органи, які заглиблюються нижче 30 Гц, не є поширеними, і музичні композиції, які вимагають таких глибоких нот, також рідкісні. Тож, хоча 30A не є найбільш глибоким сабвуфером, він все ще достатній для більшості треків з органною музикою.

Ідеальний сабвуфер для органної музики повинен підтримувати рівну частотну характеристику в кімнаті до 16 Гц; 30A цього не робить, але багато інших сабвуферів також не здатні досягти цього. Для цього необхідний великий сабвуфер. Гучні глибокі баси неможливо відтворити з маленького пристрою, принаймні з сучасними технологіями гучномовців. Завзяті шанувальники органної музики захочуть щось з більшими можливостями глибоких басів, але більшість слухачів будуть задоволені звуком, який 30A створив для цього запису.

Ще одним інструментом, який часто відтворює глибокі баси, є контрабас. Коли його щипають, він є чудовим інструментом для перевірки можливостей звукової системи у глибоких басах завдяки дуже швидким атакам і мутивам, тому неякісне відтворення басів стає помітним дуже швидко. Для цього був обраний альбом "Charme" від визнаного контрабасиста П’єра Бусеге. Запис 1998 року підкреслює контрабас Бусеге, але також має супровід ударних і фортепіано. Він представляє дуже чіткий і повний запис щипаного контрабаса і служить хорошим тестом для транзієнтних можливостей сабвуфера.

Перший трек є справжнім відкриттям, не лише завдяки грі контрабасиста Бусеге, а й завдяки ударним Альвіна Квіна і грі на фортепіано Ерве Селліна. Aurora 30A добре відтворював ритм контрабаса та чітко передавав його швидку нотацію без проблем. Атаки щипків і зупинки мутивів не мали жодних затримок, які б могли бути поміченими. Басовий барабан Квіна також був добре підібраний для демонстрації транзієнтних характеристик сабвуфера, і його удари не тривали довше, ніж це звучало природно. Трек, який чудово демонструє надзвичайний талант Бусеге, - це "Body and Soul," де його контрабас відображає складну мелодію фортепіано, і 30A відмінно справився з цим треком. Наступний трек, "Greg’s Approach," акцентує увагу на ударних, і кілька барабанних соло в цьому запису отримали потужний низ від 30A. Любителі джазу повинні зробити собі послугу і послухати "Charme," і коли вони це зроблять, їм слід упевнитися, що бас їхньої аудіосистеми так само компетентний, як те, що було почуто від сабвуфера 30A, для повного ефекту звуку контрабаса.

Щоб перевірити, наскільки добре 30A витримує навантаження, було обрано EP Ternion “Emergent Lifeforms,” що складається з чотирьох потужних треків у жанрі дабстеп. Цей реліз 2023 року виводить бас на екстремальні рівні і може довести будь-яку звукову систему до межі при достатньо високих рівнях потужності. Музика темна і бурхлива, але винахідливі звуки і композиції, які знаходить Ternion, роблять її надзвичайно приємною для прослуховування і високої якості в порівнянні з типовим дабстепом. Цей EP заслуговує на прослуховування на якісній звуковій системі на високій гучності; чи зможе 30A відтворити цей EP належним чином?

Насправді, перший трек був настільки вражаючим і звук 30A зробив його ще більш приємним. 30A додав справжню силу до ударних барабанів і серйозний гук до басових ліній. Він також зміг звучати досить гучно. Також перевірили, наскільки гучно він може звучати, не вбиваючи колонок і вух, тому вимкнули підсилювач колонок і збільшили потужність сабвуфера. Сабвуфер міг звучати на диво голосно, але його також можна було довести до значного спотворення. Проте, спотворення відбувалися на рівнях, які не слід очікувати від невеликого портованого сабвуфера. HECO 30A, здається, не має електронного ліміта для запобігання сильному спотворенню, як це є у багатьох сучасних сабвуферів. Але, використовуючи його в розумних межах - це yt велика проблема, оскільки сабвуфер все ще залишається чистим при досить високих SPL, ймовірно, голосніше, ніж звичайна людина коли-небудь використовуватиме його. “Emergent Lifeforms” було дуже приємно слухати, і 30A забезпечив несподівано тактильне відтворення. Хоча є треки з басом, занадто низьким для 30A, в основному любителі електронної басової музики отримають задоволення від звуку 30A.

Перегляд фільмів

Щоб перевірити, що може зробити 30A з традиційним звуковим міксом бойовика, увімкнули фільм “Extraction 2” на Netflix. Трейлер обіцяв багато матеріалу для сабвуфера з палаючими пострілами, вибухами та різноманітним безладом. Чи зберіг сиквел вподобання оригіналу до безглуздої насильницької дії? Можна лише сподіватися…

“Extraction 2” справді забезпечив необхідний рівень екшну, і сабвуфер 30A допоміг оживити ці сцени. Перша екшн-сцена була справжнім ударом, коли герой мав врятувати сім'ю з в'язниці у Східній Європі, і речі пішли не за планом. Подальша гонка на автомобілях дала 30A можливість проявити себе з різними басовими моментами, що включають РПГ, вертольоти-атаки, аварії автомобілів і безліч перестрілок. Сабвуфер 30A надав всім цим елементам хороший рівень грому, особливо кульмінаційному зрушенню поїзда. Подальша сцена з бойовою стрільбою в паркінгу наповнила кімнату звучанням вибухів гранат.

Пізніше відбулася жорстока бійка в тренажерному залі фітнес-клубу, і 30A дозволив мені відчути кожен удар і тілесний удар, коли це відбувалося. У фіналі екшну герой швидко стріляв з гранатомета M32, який підірвав групу літаків, і всі ці руйнування були захоплююче передані сабвуфером. Оскільки 30A не відтворює багато нижче 30 Гц, було важко зрозуміти, що могло бути упущено, але він все ще зробив “Extraction 2” приємним переглядом, який надав справжній ефект своїм надзвичайно добре поставленим екшн-сценам.

Щоб перевірити, як 30A справляється з фантастичним звуковим міксом, увімкнули норвезький монстр-фільм “Troll” 2022 року. У цьому фентезійному епосі, гігантський троль пробуджується в норвезькій горі та прямує до Осло, руйнуючи все на своєму шляху. Еклектична група людей повинна об'єднатися, щоб зупинити гіганта до того, як він досягне міста і вб'є тисячі людей.

"Troll" виявився добре зробленим і захоплюючим фільмом, і сабвуфер 30A допоміг зробити гігантського монстра реальністю. Глибокий бас був частим і численним. Величезний глибокий бас особливо виразно проявився, коли титульне створіння вийшло з тунелю будівельного проекту в розкішному стилі. У фільмі була відсилання до сцени з "Jurassic Park", де рідина вібрує від наближення кроків, можливо, найвідоміша сцена з глибоким басом в історії кіно, і 30A передав кожен удар громовим гулом. Пізніше, армія Норвегії намагається знищити троля за допомогою переносних ракет, атакуючих вертольотів, артилерії та танків. Звичайно, у відповідності до традицій фільмів про гігантських монстрів, нічого з цього не працює і лише розлючує створіння. Вся послідовність є екстравагантним шоу LFE, і 30A надав живий звіт про весь цей хаос. Хоча Aurora 30A і забезпечив чимало гулу, він, ймовірно, не передав всього глибокого басу, який мав би бути у фільмі. Як ми вже казали, сабвуфери, які могли б відтворювати близькі до інфразвукових частот, зазвичай будуть більшими. 30A обирає меншу частоту розширення на користь розміру, що є розумним компромісом, враховуючи, що більшість людей намагається уникнути великих або неприємних сабвуферів у своїх домах. Це не той сабвуфер, який я б використовував для спеціалізованого домашнього кінотеатру, але для системи вітальні, де сабвуфер не може бути великим або непривабливим, 30A забезпечує задовільний басовий звук. “Troll” був веселим переглядом і прослуховуванням, і в межах свого діапазону 30A добре відобразив низькочастотний контент цього фільму. Більшість людей буде цілком задоволена звуком, який він може виробити, і не буде засмучена відсутністю дуже низьких частот.

HECO Aurora 30A: Вимірювання та Аналіз

Випробування HECO Aurora 30A проводились з мікрофоном, орієнтованим на вуфер на відстані 1 метра, з подальшим масштабуванням вимірювань на 2 метри шляхом віднімання 6 дБ. Температура була зафіксована на рівні 60°F (15°C) з вологістю 90%. Гучність сабвуфера була встановлена на максимум, фаза була налаштована на нуль, а фільтри низьких частот були встановлені на максимальне значення.

На графіку вище показані виміряні частотні характеристики сабвуфера HECO Aurora 30A. Це не зовсім рівна крива, як у багатьох сабвуферів з DSP, але на практиці це не є великою проблемою. При розміщенні в типовій кімнаті акустика спотворює відгук будь-якого сабвуфера. 30A не демонструє величезної смуги пропускання, але виконує свою роботу. Якщо б ми мали визначити діапазон +/-3 дБ для цього графіка, він міг би бути від 35 Гц до 110 Гц. Спад на обох кінцях є дещо поступовим, тому використовується діапазон частот буде поза межами цього діапазону. Як вже згадувалося, отримували використовуючий бас в кімнаті до 30 Гц, хоча він не був таким сильним, як бас, який 30A міг відтворити на 40 Гц і вище.

Вимірювання CEA-2010 вище є короткочасними сплесками, які показують чистий піковий SPL сабвуфера перед тим, як з’являється важке спотворення. Наші вимірювання відносяться до RMS на відстані 2 метри, що на 9 дБ менше від стандартних вимог для показу вимірювань на піку на відстані 1 метр. Однак більшість публічно доступних вимірювань CEA-2010 показані на RMS на відстані 2 метри, тому ми дотримались цієї конвенції.

Результати тестування сплесків SPL для 30A переважно відповідають іншим сабвуферам, хоча з дещо меншим виходом глибокого басу нижче 40 Гц, що не є сюрпризом з огляду на його конструкцію. Те, що справляє враження, — це те, що 30A обмежений по спотворенню на кожній частоті. Можливо, драйвер 30A не має значної лінійної екскурсії, хоча частина цього спотворення може бути спричинена кліпуванням на деякому етапі підсилювача. Спотворення, що виникають під час тестування, були дуже чутливі. Варто пам’ятати, що це тестування наближається до максимальних меж виходу сабвуфера, тому ці великі кількості спотворення не є присутніми на номінальних рівнях прослуховування. Це те, що відбувається, коли ви перевантажуєте сабвуфер до його меж. На нижчих рівнях 30A забезпечує досить чистий бас.

30A досягає досить поважного виходу середнього басу, хоча це затьмарено значними кількостями спотворення. Тим не менш, сабвуфер в середньому перевищує 110 дБ з 50 Гц і вище, і це дійсно має ударну силу, як я виявив під час прослуховування. Щодо цих вимірювань сплесків: вихід, що генерується портом, повністю представлений тут, оскільки я повернув сабвуфер на 180 градусів і використав найвищі числа, що видавав той бік сабвуфера, що, звісно, було значно вищим у діапазоні частот портового виходу. 30A отримує рейтинг «Маленької» кімнати від Bassaholics, оскільки він не досягає цільових показників продуктивності для 25 Гц і 31,5 Гц за нашими критеріями. Проте його ударна сила на 40 Гц і вище означає, що він може впоратися з більшими кімнатами, якщо ви не турбуєтеся про глибокий бас.

Тестування довготривалої компресії виходу

Тестування довготривалої компресії виходу проводилося спочатку з використанням 20-секундного звукового сигналу, де 50 Гц досягало 90 дБ при сабвуфері, розташованому на відстані 1 метр від мікрофона (графік масштабується до 2 метрів для зручності порівняння з іншими вимірюваннями). Далі проводились додаткові 20-секундні вимірювання шляхом підвищення гучності на 5 дБ, поки не можна було витиснути більше виходу з сабвуфера. Ці тести показують довготривале запас потужності, який сабвуфер здатен забезпечити.

Через конструкцію цього сабвуфера важко повністю захопити всю акустичну енергію 30A з одного вимірювального положення. Це пов’язано з тим, що порти знаходяться на протилежному кінці сабвуфера від динаміка. Це розділяє ці акустичні випромінюючі точки як по відстані, так і за напрямком звуку (бас, що випромінюється сабвуферами, не є повністю omnidirectional, як це популярно вважається). Це вимірювання було проведено на відстані 1 метр від передньої частини сабвуфера, і в такому розташуванні ми пропускаємо значну частину виходу порту. Окрім недооціненого виходу порту, довготривале середньочастотне виходу, яке забезпечує 30A, є значним і досягає 110 дБ, що не є чимось, що змогли б досягти інші сабвуфери.

Одна з дивовижностей цього графіку — це деякий низькочастотний вихід, який з'являється нижче настройки порту при високих рівнях потужності.  Це відбувається через переважання системи над будь-якими фільтрами високих частот, що використовуються. Хоча вихід сильно зменшений нижче настройки порту, він не падає різко, як камінь зі скелі. Не дивно, якщо деякі користувачі отримають несподівано глибокий бас завдяки підсиленню в кімнаті з цього ефекту. Проте, навіть з величезною кількістю підсилення в кімнаті, глибокий бас не досягне рівня середньочастотного басу на 50 Гц і вище.

Вищезазначені графіки показують відповідні загальні гармонічні спотворення для довготривалих виходів. Вони ілюструють, наскільки лінійним залишається сабвуфер при відповідному рівні потужності, зафіксованому у довготривалих вимірюваннях. Показник, що вимірюється, відображає кількість виходу сабвуфера, що є спотворенням, і подається у відсотках.

На високих рівнях потужності 30A може зазнавати значних спотворень. Це не повинно відштовхнути від уваги дуже низьке спотворення на номінальних рівнях. При стабільних 90 дБ спотворення вище 40 Гц майже не помітні, переважно залишаючися близько 1%. Коли сабвуфер вичавлюють більше, спотворення починає зростати, але навіть на 100 дБ вимірювання не перевищують 5% вище 45 Гц. Після цього рівня спотворення стає значним, переходячи від 10% до понад 20% у середньочастотному діапазоні при високих рівнях потужності. Це дуже гучно, як ми зазначали раніше, досягаючи 110 дБ близько 60 Гц, і мало хто буде використовувати цей сабвуфер так сильно. Переміщуючись до глибокого басу, ясно, що це не є сильним місцем цього сабвуфера. При помірній гучності 30A може досягти 25 Гц без особливих труднощів, хоча його вихід швидко зменшується нижче 30 Гц, і ледь можна було почути щось нижче 30 Гц у кімнаті. При високих рівнях потужності спотворення справді зростає на 40 Гц і нижче.

Вищезазначені графіки показують вимірювання складових гармонік з довготривалих вихідних тестів і відображають загальні вимірювання гармонічних спотворень для 2-ї та 3-ї гармонік. Ці окремі гармоніки можуть дати уявлення про те, що може бути причиною певних особливостей або нелінійностей. Ми показуємо лише 2-гу та 3-ю гармоніки, оскільки вони більше або менше відображають поведінку високих парних і непарних порядків, хоча гармоніки вищих порядків, як правило, є значно нижчими за відсоток спотворення в порівнянні з другою та третьою.

На низьких рівнях 30A має майже ніяких непарних гармонічних спотворень і помірний рівень парних гармонік. Припускаємо, що спотворення на цих рівнях здебільшого пов'язані з індуктивністю. Вживання короткого кільця могло б зменшити це, але звукова різниця для таких мінімальних кількостей спотворень, ймовірно, не варта витрат. Спотворення справді починає зростати в останніх 10dB, особливо у непарних гармоніках. Тут драйвер досягає межі свого лінійного ходу, ймовірно, досягаючи меж, де магнітне поле контролює звукову котушку. Нижче цього рівня навантаження котушка знаходиться в оптимальному положенні, принаймні вище 40Hz. Варто зазначити, що в цьому випадку звук спотворення, яке виробляв 30A, був незвичним і не схожим на жоден інший субвуфер, який було протестовано до цього. Він модуляційно змінював сигнал, звучачи майже як процесор ефектів музичних інструментів. Це не зовсім бажано для цілей відтворення, але звук був цікавим.

Затримка групи (group delay) є вимірюванням того, скільки часу потрібно для відтворення окремих частотних складових вхідного сигналу через динамік. Це може свідчити про те, що деякі частотні компоненти розвиваються повільніше за інші або потребують більше часу на згасання. Зазвичай вважається, що для того, щоб затримка групи була помітна на басових частотах, потрібно 1,5 цикли звуку, хоча існує думка, що затримка групи повинна залишатися менше 20 мс, щоб бути абсолютно непомітною, але це, ймовірно, стосується середніх і верхніх басових частот.

HECO Aurora 30A показує гарні результати; трохи краще, ніж очікувалось, враховуючи його відносно високу частоту настройки. Затримка групи залишається переважно менше одного циклу до 20 Гц. Не було помічено жодних затримок або затримок під час прослуховування. Затримка групи може різко зростати нижче 20 Гц, але це зона з дуже малою виходною потужністю, тому це не має значення. Немає нічого особливого, що потрібно зазначити або скаржитися на цей показник. 30A добре справляється з показниками часу і не буде причиною неохайного басу або значного затримання.

HECO Aurora 30A: Висновок

Перед тим як завершити цей огляд, коротко розглянемо переваги та недоліки продукту, і, як завжди, почнемо з недоліків. Хоча в цілому сабвуфер сподобався, він має деякі слабкі сторони. Це очікувано, адже жоден сабвуфер за такою низькою ціною не може бути ідеальним, але навіть для свого цінового сегмента 30A має деякі недоліки в порівнянні з конкурентами (як і деякі переваги). Його головний недолік — це рівень спотворень, до якого він може досягти при сильному навантаженні. Багато інших бюджетних сабвуферів зможуть забезпечити чистіший бас при високих навантаженнях, але 30A перевищує цей поріг. Якщо вам потрібен бас, який залишатиметься контрольованим протягом всього динамічного діапазону, Aurora 30A може не підійти. З іншого боку, більшість людей, ймовірно, не будуть використовувати сабвуфер на межі можливостей. Якщо ви не плануєте сильно навантажувати саб, це не буде проблемою, але якщо ви любите іноді доводити систему до максимальних рівнів, 30A може додати трохи «доповнення» до виходу. І слід зазначити, що, хоча виміряні спотворення можуть бути високими для 30A, на практиці вони не були такими помітними, як можна було б очікувати, навіть на «живих» рівнях прослуховування.

Ще одна річ, яку б хотілось додати, щоб сабвуфер робив трохи краще, — це більш розширена висока частотна характеристика, але це лише дрібниця і не є великою проблемою. 30A починає знижувати частоту лише з 90 Гц, але хотілось б, щоб він міг розширити діапазон понад 100 Гц, щоб можна було використовувати вищу частоту кросовера, якщо це потрібно. Однією з переваг вищого кросовера є те, що є деякі менші стійкі колонки, які не доходять до 100 Гц, і спроба поєднати ці колонки з сабвуфером, який не досягає 100 Гц, може залишити прогалину в частотному діапазоні на досить важливій частоті. Також, вважаємо це більшою перевагою для сабвуферів з вищою частотною характеристикою, більше режимів кімнати може бути врегульовано системою з кількома сабвуферами, коли вони можуть бути підключені на вищій частоті. Оптимальне розташування кількох сабвуферів може вирішити акустичні проблеми кімнати, з якими не може впоратися один сабвуфер, і чим вищою є частота, до якої сабвуфер розширюється, тим більше частотного діапазону можна вирішити для цих проблем. Але, як вже було зазначено, це не велика слабкість, оскільки дуже мало користувачів матиме систему з кількома сабвуферами, що використовує 30A, і дуже мало людей використовуватиме точку кросовера вище стандартних 80 Гц.

А тепер, коли ми розглянули недоліки, давайте поговоримо про переваги 30A. З точки зору продуктивності, його динамічний діапазон середнього басу досить хороший. Випробування показують, що з 50 Гц до 100 Гц він може середньо видавати понад 110 дБ у імпульсах і понад 105 дБ у безперервному режимі. На жаль, ці числа не досягаються з абсолютно чистим виходом, але, зменшивши кілька дБ на регуляторі гучності, він буде звучати чисто, при цьому забезпечуючи достатню потужність. Глибокий бас є задовільним, враховуючи його розміри; він не забезпечує стільки глибокого басу, як його конкуренти за подібною ціною, але він також не є таким великим. Не можна очікувати глибокого басу від портованого сабвуфера з маленьким корпусом. Його продуктивність у часовій області є нормальною і навіть перевищила очікування, тому покупці, які шукають сабвуфер без значного затримки або розмитості, знайдуть у 30A хороший вибір.

Зовні, Aurora 30A має бути одним з найкрасивіших сабвуферів у своєму ціновому сегменті. Якщо вам потрібен сабвуфер з помірною ціною, який виглядає добре і не буде псувати вигляд кімнати, 30A справиться з цим завданням.

Підсумовуючи HECO Aurora 30A, можна сказати, що це відмінний портований сабвуфер для свого цінового сегменту. Сабвуфер забезпечує якісний бас, якщо його не переганяти до межі його можливостей. Він не видає дуже глибокий бас, тому не буде найкращим вибором для спеціалізованого домашнього кінотеатру. Однак як сабвуфер для вітальні, який не займає багато місця і не є естетичним недоліком кімнати, він справляється дуже добре. Кращу продуктивність можна отримати за таку ж ціну, якщо дозволити більший розмір, але якщо більший сабвуфер неможливий або небажаний, 30A є хорошим вибором завдяки своїй комбінації розміру, вигляду та ціни.

 

Замовляйте сабвуфер HECO Aurora 30A за низькими цінами в інтернет-магазині SEA AUDIO!

 

SEA Audio пропонує сабвуфери від світових виробників у різних цінових сегментах. Наші менеджери радо підберуть будь-який сабвуфер кожному клієнту індивідуально із врахуванням особливостей техніки та бюджету.