Гарантійний термін всіх товарів інтернет-магазину “SEA Audio” становить 12 місяців і рахується з моменту передачі товару Покупцеві.

Інтернет-магазин “SEA Audio” надає Замовнику гарантійне та післягарантійне обслуговування.

 

Для звернення до сервіс-центру інтернет-магазину “SEA Audio” скористайтесь формою 

Гарантійний і післягарантійний сервіс

 

Адреса сервіс-центру інтернет-магазину “SEA Audio”

Україна, м. Київ, вул. Краківська 13-Б, 02094

Телефон:

+38 (097) 066 67 73

E-mail:

info@sea-audio.com.ua

Працює:  пн.-пт. від 9.00 до 18.00, обідня перерва 13.00-14.00

 

Інформація для Покупця

При передачі товару Покупцеві одночасно передаються, встановлені виробником товару, комплект обладнання і документи, а саме: технічний паспорт, гарантійний талон із зазначенням дати і місця продажу, інструкція з експлуатації та/або інша технічна документація, якщо такі є. 

Покупець має право пред'явити, передбачені законом "Про захист прав споживачів", вимоги до продавця щодо недоліків товару, тільки якщо вони виявлені протягом гарантійного терміну.

Гарантійний термін товару, а також термін його служби вказується в гарантійному талоні або іншому документі на розсуд виробника або Продавця і рахується з моменту передачі товару покупцеві. 

Щоб уникнути нещасних випадків, появи в товарі несправностей, а також забезпечити ефективну і належну експлуатацію товару, Продавець рекомендує, а Покупець зобов'язується перед використанням (експлуатацією) придбаного товару уважно вивчити технічну документацію на товар (інструкцію з експлуатації, паспорт на товар і т.д.) і неухильно дотримуватись усіх вимог зазначених в ній.

 

У разі виявлення недоліків товару при використанні протягом гарантійного терміну, рекомендуємо Вам самостійно визначити, чи всі вимоги по експлуатації придбаного товару виконані відповідно до інструкції з експлуатації. Якщо вимоги по експлуатації були виконані правильно, то з усіх питань, здійснення гарантійного обслуговування товару, рекомендуємо Вам звернутися в сервісний центр інтернет-магазину "SEA Audio". 

 

Сервісний центр проводить діагностику виявлених недоліків, визначає характер дефекту - заводський брак або результат неправильної експлуатації покупцем. Після проведення перевірки, може бути проведено гарантійний ремонт товару.

Якщо проведення ремонту неможливе, то при пред'явленні експертного висновку у встановлені законом терміни, інтернет-магазин "SEA Audio" виконує заміну товару з заводським дефектом на товар належної якості, або повернення грошових коштів, протягом 10 днів з дня пред'явлення такої вимоги. 

 

Продавець залишає за собою право відмови в гарантійному обслуговуванні товару або здійснити його коштом Покупця (з обов'язковим попереднім повідомленням про це Покупця), якщо при проведенні діагностики товару буде виявлено одну або більше із зазначених умов:

  • гарантійний талон відсутній, або не відповідає встановленому зразку, у тому числі його підробка, підробка підпису або печатки продавця і т.д.;
  • товар був придбаний не у Продавця;
  • здійснення установки та налаштування товару особами, що не мають на те відповідних повноважень і кваліфікації, якщо ця умова визначена, як обов'язкова виробником або продавцем товару;
  • порушення передбачених умов зберігання, транспортування і використання товару, зазначених у паспорті чи інструкції з експлуатації;
  • ознаки несанкціонованого ремонту товару не уповноваженою організацію або приватною особою (відсутність оригінального кріплення, самостійний розбір товару, порушення цілісності гарантійних пломб, інші сліди стороннього механічного впливу);
  • внесення в товар конструктивних змін, у тому числі модифікація (модернізація) систем товару, різноманітні доробки, включаючи використання програмного забезпечення, не передбачених технічною документацією на товар (паспорт на товар, інструкція з експлуатації й т.д.);
  • використання видаткових матеріалів, вузлів, деталей, комплектуючих виробів, що не відповідають вимогам технічної документації на товар (паспорт на товар, інструкція з експлуатації і т.д.) та інших нормативних документів;
  • потрапляння всередину товару чужорідних предметів, що не є частинами даного товару, а також рідин, комах або продуктів їхньої життєдіяльності, що стали причиною виникнення несправностей товару;
  • стихійні лиха або незаконні дії третіх осіб.